Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

Als er geld wordt verdiend, worden wij slapper!
11 april 2022

Als er geld wordt verdiend, worden wij slapper!

In het huidige tijdperk, waarin verkoop makkelijk is en de juiste inkoop moeilijk, is alles anders. Logisch. Leads zijn er nog steeds en die leads moeten opgevolgd worden. Maar waarom zou je dat op de juiste manier doen? Er zijn geen voorraden, nieuwe auto’s komen niet en de mogelijke koper staat buiten in de rij […]

Lees verder
Drie dagen op pad met Brian Pasch!
4 april 2022

Drie dagen op pad met Brian Pasch!

De afgelopen week stond in het teken van onze evenementen met in de hoofdrol Brian Pasch. Deze bijeenkomsten vormen de basis waarop wij in 2012 #DCDW zijn begonnen: je brengt de beste content over de online automotive naar Nederland en die informatie presenteer je aan dealers, autobedrijven, importeurs en leasemaatschappijen. Brian is inmiddels al acht […]

Lees verder
Het aandeel van Domino’s Pizza is 90x zoveel waard geworden. Kunnen we hun strategie toepassen in de automotive?
28 maart 2022

Het aandeel van Domino’s Pizza is 90x zoveel waard geworden. Kunnen we hun strategie toepassen in de automotive?

De populairste technische lieveling op de beurzen is niet Amazon, Apple, Facebook of Google. Het is Domino’s Pizza. Omdat het een techbedrijf is, met een product dat toevallig pizza is. Sinds 2012 genereerde Domino’s Pizza een hoger investeringsrendement dan Amazon, Apple, Facebook en Google. Sinds de beursgang in 2004 zou € 1.000 geïnvesteerd in Google […]

Lees verder
Mijn ervaring: 4 dagen NADA Las Vegas 2022!
21 maart 2022

Mijn ervaring: 4 dagen NADA Las Vegas 2022!

Het zit er weer op! Mijn 10de NADA, als ik het goed heb, en het was weer als vanouds! Van Corona was praktisch niets meer te merken. Dat zag je ook terug aan de energie van de aanwezigen. Je voelde gewoon dat iedereen snakte naar een event wat zich nu eens niet afspeelt via een […]

Lees verder
#DCDW wint AWA Award in Las Vegas!
14 maart 2022

#DCDW wint AWA Award in Las Vegas!

Boca Raton, FL (10 maart 2022) – Brian Pasch, auteur en marktleider op het gebied van automotive marketingstrategieën, online dealer educatie, marketinganalyse en digitale detailhandel, kondigt met genoegen #DCDW aan als winnaar van de 2022 AWA Award in de categorie van Training! De AWA Awards De AWA’s zijn in 2008 in het leven geroepen om […]

Lees verder
Het zal niet meer “gemakkelijk” gaan!
7 maart 2022

Het zal niet meer “gemakkelijk” gaan!

Het is donderdag en dat betekent dat ik een artikel of blog ga schrijven. Iets wat ik al vanaf 2004 doe. Maar hoe is dit tot stand gekomen? Ik ben begonnen op het moment dat staatssecretaris Wijn het normaal vond dat particulieren 518% meer wegenbelasting voor hun bedrijfswagens moesten gaan betalen. Een bom onder een […]

Lees verder
Verkopen is niet moeilijk, als je het pijnpunt maar kent!
28 februari 2022

Verkopen is niet moeilijk, als je het pijnpunt maar kent!

Wij zijn dagelijks bezig met verkopen. Kinderen overtuigen, is verkopen. Collega’s een bepaalde volgorde aanleren, is verkopen. Wij zijn altijd aan het verkopen en het maakt niet uit of het een idee, een auto of een afspraak is, of het om opvoeding gaat. Het komt op hetzelfde neer. Hoe kun je iemand overtuigen om jouw […]

Lees verder
P+R podcast: Rolf Westgeest en Paul de Vries maandelijks online met prikkelende automotive-podcast!
22 februari 2022

P+R podcast: Rolf Westgeest en Paul de Vries maandelijks online met prikkelende automotive-podcast!

Rolf Westgeest (EuroStocks) en Paul de Vries (#DCDW) zijn vanaf 22 februari elke maand te beluisteren in een prikkelende podcast. Hierin spreken beide automotive-experts met een bekende of minder bekende gast over alles wat er speelt rondom de verkoop van auto’s. Online, de showroom, de toekomst, kansen en bedreigingen: het onderwerp wordt breed belicht en […]

Lees verder
Wat is de beste “foto volgorde” voor auto advertenties?
21 februari 2022

Wat is de beste “foto volgorde” voor auto advertenties?

Hoe zet ik het beste auto advertenties in? In welke volgorde? Nou die is er niet. Er zijn zoveel manieren om op een juiste manier de attentie van de potentiële klant te krijgen dat wij niet kunnen zeggen dat er een beste wijze is. Wat ik wel weet, is dat de meerderheid een slechte volgorde […]

Lees verder
Vraag jezelf eens af: Wie wil je pleasen?
14 februari 2022

Vraag jezelf eens af: Wie wil je pleasen?

Lead op succesvol gezet, maar toch geen contact. Binnen de automotive zijn er een groot aantal Lead Management Systemen (LMS) beschikbaar. Het LMS van Louwman & Parqui (alleen eigen merk/dealers) maar ook LEF (UnamteIT) en Websolve helpen dealers om inzicht te krijgen in de (online) leads en de opvolging daarvan. Het doel hiervan is om […]

Lees verder
VorigeVolgende