Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

17 april 2015

#DMSC15; In Amerika is het Klant Contact Center al begraven

KCC afdelingen zijn een pleister op een probleem, niet de oplossing! Vandaag de tweede dag van de #DMSC15 en wat opviel was eigenlijk een presentatie over een ‘open’ sales vloer of een ‘gesloten’ sales vloer. Waar gaat het om? Bij een open salesvloer, hebben alle verkopers het recht om een klant te benaderen welke fysiek […]

Lees verder
16 april 2015

Op bezoek bij Toyota San Francisco: “Cradel to Grave”

Een Toyota dealer in Amerika is toch anders dan bij ons! Vandaag op onze eerste dag van onze trip naar de #DMSC zijn wij op bezoek gegaan bij een van de beste Toyota dealers in Amerika op online gebied: Toyota San Francisco Deze Toyota dealer, welke heel klein is in oppervlakte en een aantal aparte […]

Lees verder
12 april 2015

Blog: Importeurs enquetes doen meer kwaad dan goed!

Controles van importeurs kunnen ook averechts werken! Vorige week hield ik een presentatie: “betere conversie in online leads” waarin wij spraken over welke wijze wij nu beter om kunnen gaan met online leads. Een van die zaken was, op welke wijze ga je nu een dialoog aan. Immers de lead is slechts het startpunt vanuit […]

Lees verder
3 april 2015

Blog: Waarom autoimporteurs reviews verkeerd gebruiken!

Reviews zijn er om te domineren, niet om te controleren! Bij veel presentaties en workshops nemen wij veel tijd voor de uitleg van de ZMOT, of te wel: Zero Moment of Truth! In die ZMOT bezoekt de toekomstige klant een grote hoeveelheid online bronnen(+15) voordat hij u de FMOT geeft,(First Moment of Truth) de daadwerkelijke […]

Lees verder
3 april 2015

Blog: Het ‘toeval’ moet uit het verkoopproces

“Toevallig” een voicemail inspreken is geen garantie voor succes! “Toeval” speelt te vaak een rol in het verkoopproces bij een dealer. Vaak is er al helemaal geen proces bij een dealer en laat staan bij online leads. Toeval in het verkoopproces komt helaas veel te vaak voor…en dat begint al bij het opvolgen van (online)leads, […]

Lees verder
25 maart 2015

Nieuwe performance meetcijfers bij Nieuweautokopen.nl

Nieuwe performance cijfers bij Nieuweautokopen.nl Wij proberen bij Nieuweautokopen.nl altijd innovatief te zijn en te blijven! Dat moet ook wel aangezien wij alleen betaald worden door de dealers op basis van Cost per Sale. Of te wel, onze leads moeten wel goed zijn! Daarom bellen en kwalificeren wij eerst de lead, zodat wij er zeker […]

Lees verder
23 maart 2015

Blog: op bezoek bij Mobile.de

Twee dagen in Berlijn De afgelopen twee dagen ben ik op bezoek geweest bij Mobile.de in Berlijn. Een van de leuke dingen nu om onderdeel te zijn van eBay Inc. Je komt nog eens ergens! De eerste dag heb ik de visie uit mogen leggen van Nieuweautokopen.nl en waarom wij werken zoals we werken! Of […]

Lees verder
18 maart 2015

Blog: Een auto afleveren is ridicuul voor een autoverkoper

Teveel focus op de ‘klantrelatie’ ipv het vinden van nieuwe relaties! Weet je, meer auto’s verkopen is niet heel moeilijk, mits je maar beslissingen durft te nemen welke niet in je comfortzone liggen. Ik heb al diverse blogs geschreven over dit onderwerp en ze zijn steevast de meest gelezen blogs met de meeste reacties. Echter […]

Lees verder
10 maart 2015

Outbound BDC, een logische doorontwikkeling van Nieuweautokopen.nl

Het Outbound BDC van Nieuweautokopen.nl! Voor elke dealer een oplossing! Een doorontwikkeling van Nieuweautokopen.nl is ons “Outbound BDC” welke wij voor dealers ter beschikking stellen om namens hun, hun leads op te volgen in eerste aanzet. Het outbound BDC is voor ons iets, waarbij wij gebruik kunnen maken van onze ervaring van meer dan 10 […]

Lees verder
10 maart 2015

Moet je als dealer conservatief zijn of niet?

Waarom als dealer veranderen? Waarom is de automotve dealer branche zo conservatief wordt mij vaak gevraagd. En hoe vaker ik de vraag krijg, des te vaker moet ik het antwoord schuldig blijven. Immers het blijven zitten op slechte plekke, is nu wel passe, dat kan en mag geen reden meer zijn, maar wat is het […]

Lees verder
VorigeVolgende