Dave Wurms van Focus Feedback

Hey, welkom allemaal bij een nieuwe aflevering van onze podcast met de missie om de online automotive beter te maken. Vandaag gaan we dat doen met Dave Wurms. De oprichter en CEO van Focus Feedback. De aanleiding hiervan was een artikel op LinkedIn over klanttevredenheid binnen de automotive. Daar is dan ook zeker een topic over te maken. Dave welkom in onze podcast studio! Kun je de luisteraars wat meer vertellen over wie je bent en wat je doet? 

Voorstellen: Dave Wurms

Mijn naam is Dave Wurms, de CEO en oprichter van Focus Feedback. Sinds jongs af aan ben ik al werkzaam in de gastvrijheidsindustrie/horeca. Een industrie waar we altijd de gast op nummer één hebben gezet. Dat is eigenlijk ook door mijn horecafamilie met de paplepel ingegoten. Dat heeft mij altijd aangetrokken. Daarna, ongeveer 20 jaar geleden, ben ik mij in het algemeen gaan richten op de klanttevredenheid industrie. Vanuit daar heb ik Focus Feedback BV opgericht. Want ik had echt een passie voor enthousiasme en het creëren van enthousiasme bij mijn relaties was hiervoor echt de drijfveer.     

Focus Feedback

Wij richten ons op korte enquêtes. Dat zal voor ons altijd de missie blijven. We willen de deelnemers namelijk niet vermoeien met lange enquêtes. We geven ze een podium om kort en krachtig op jouw verzoek te antwoorden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een drietal vragen zoals: in welke mate zou je ons willen aanbevelen? Wat ging goed in onze dienstverlening? Wat kon beter in onze dienstverlening? We zien het als een verbeterpotentieel en niet als iets wat een negatieve lading heeft. 

Winactie voor een gratis boek van Dave Wurms!

Is er een dealer of importeur die wellicht interesse heeft in de diensten van Focus Feedback of simpelweg meer informatie wil? Dat is goed nieuws. We geven namelijk vijf gratis boeken weg. Hoe ontvang je deze? Stuur een mail naar d.wurms@focusfeedback.nl en zet in de onderwerpregel: “Ik heb de podcast geluisterd ik ontvang graag een boek.” 

Dave, dankjewel voor je komst en het gesprek. Veel dank voor je deelname. Volgende week hebben we uiteraard weer een nieuwe gast met dezelfde missie: de online automotive beter maken. Dankjewel!

Deze Podcast wordt mede mogelijk gemaakt door:

Marktplaats, 2dehands.be, UCCCalldrip, CARMEN BDC en Findio

Marktplaats is met ruim 7.3 miljoen unieke bezoekers per maand al jaren een van de populairste sites van Nederland. Per dag worden rond 350.000 nieuwe advertenties op de site geplaatst. Particuliere en zakelijke aanbieders zorgen voor een groot en gevarieerd tweedehands en nieuw aanbod. Marktplaats is de plaats met de hoogste kans om een betrouwbare tweedehandse auto succesvol te (ver)kopen tegen een goede prijs.

Waarom kiezen voor Calldrip?

Calldrip is een succesvol leadopvolgings systeem dat zijn oorsprong heeft in de Verenigde Staten en dankzij #DCDW nu ook in Nederland en België beschikbaar is. Het systeem is vooral geschikt voor importeurs en grote dealerholdings die ervoor kiezen de leadopvolging bij de verkopers te leggen. Calldrip is de ideale tool om verkopers te ondersteunen bij leadopvolging en tot maximale conversie te komen.

Waarom kiezen voor UCC?

UCC: Steeds meer collega’s gebruiken Used Car Controller. Taxeren, calculeren, publiceren of auto’s verhandelen met je persoonlijke handelsplatform? Met 1 abonnement geeft Used Car Controller je controle over alle kritische gebruikte auto processen. Zo maakt Used Car Controller je tot de beste in je vak!

Waarom samenwerken met Findio voor auto?

Als u kiest voor Findio voor auto, kiest u voor een partner voor de lange termijn. Wij verzekeren u van:online retailoplossingen – ruime kennis en ervaring op het gebied van automotive – al uw krediet onder één dak – Ondersteuning van uw verkopers – Remarketing tools – digitale oplossingen voor dealermanagementsystemen van Autodata, VWE Automotive, Used Car Controller of Autosoft om uw auto’s gemakkelijk te adverteren en te beheren op meerdere autoverkoopsites.

Waarom kiezen voor Spincar?

Auto kopen anno 2021? Naast gemak, betrouwbaarheid kijkt een consument ook naar presentatie. De kleding- en electronicabranche doet dit al jaren door 360º beeld te gebruiken bij presentaties. En dat werkt. Mensen zijn op zoek naar volledigheid tot in detail. Als webshop profiteer je daar optimaal van. Daarom is 360º presentatie ook de manier om de aandacht voor consumenten te trekken die op zoek zijn naar een auto. Autobedrijven die werken met 360º beeld, -spins-, merken dat klanten het enorm waarderen en ontvangen beduidend meer leads. Consumenten krijgen zekerheid en bevestiging van de juiste prijs bij het bekijken van een spin. De zorg en aandacht voor een goede presentatie kenmerkt een serieuze aanbieder. SpinCar is o.a. exclusief partner van AutoTrack.nl”