Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

13 oktober 2014

Sales presentatie: betere conversie met online leads!

Vandaag presentatie bij een top10 Japans merk over online leads! Hoe kunnen we samen tot betere conversies komen van online leads! Immers online leads tekenen niet bij het kruisje….

Lees verder
11 oktober 2014

Blog; de doelstelling dient achteraf bepaald te worden in het dealerbedrijf

Doelstellingen dienen achteraf plaats te vinden niet vooraf. In mijn vorige leven als SsangYong dealer en voorzitter van de dealer-vereniging was deze periode om te kijken naar volgend jaar. Kijkend in de glazen bol kwamen wij tot een getal waar zowel de importeur als de dealers mee konden leven. De importeur pushte zoals gewend voor […]

Lees verder
2 oktober 2014

Blog: De 60% regel in online autoleads

Een statistische onderbouwing van je sales performance is key Van Brian Pasch heb ik de afgelopen jaren al veel geleerd! Echter een van de belangrijkste zaken die hij mij bij heeft gebracht is verder kijken dan de leads/sales conversie. Die is wel leuk, en interessant, maar geeft je geen beeld van de daadwerkelijke kansen van […]

Lees verder
2 oktober 2014

Blog: Snappen doe ik het niet!

Ben je een verkoper van succes of van je eigen falen? Vandaag was weer zo’n dag, waarin ik niet snap wat de motivatie’s zijn van bepaalde automotive dealer ondernemers. Stel je hebt een merk, welke + 30% minder verkoopt dan in 2013, en je eigen dealerbedrijf dik 50% minder. Is het dan nu de tijd […]

Lees verder
18 september 2014

Workshop betere conversie in online leads op 30 oktober!

Eerste workshop: “betere conversie in online leads’ groot succes! Onlangs heb ik de eerste workshop mogen geven met als titel: “betere conversie in online leads‘ welke met een 30tal cursisten vol geboekt was. De eerste ervaringen van de deelnemers kunt u terugvinden op mijn Linkedin profiel. [youtube https://www.youtube.com/watch?v=Tkcfbn2a8Y4] Uiteraard gaan wij de komende tijd meerdere […]

Lees verder
15 september 2014

Blog: de meeste verkopers hebben teveel ‘macht’

De moeite willen nemen om een offerte te maken? Wat bedoel ik hier nu mee? Ik ben van mening dat teveel verkopers teveel bezig zijn met randzaken, beleidsmatige zaken en of afleveringen. in een ideale ‘paul’ wereld zou het autobedrijf bestaan, waar elke autoverkoper aldaar maar met twee zaken bezig is: of hij/zij zit tegenover […]

Lees verder
10 september 2014

Online sales training geven bij Automotions.

PTA en Iriks Peugeot training geven over de opvolging van online leads! #kannietbestaatniet<

Lees verder
9 september 2014

Blog: De showroom is het eindpunt ipv het startpunt van de klant!

De dealerwebsite is het belangrijkste marketinginstrument van de dealer anno 2014 Gek toch, dat veel importeurs nog steeds dealers “dwingen” om teveel te investeren in mooie, luxe dealerpanden, liefst aan de snelweg, om de beste uitstraling te hebben voor haar merk. De aanwezigheid op die andere snelweg, de digitale, wordt nog steeds niet voor vol aangezien! […]

Lees verder
8 september 2014

Ben je klaar voor Maandag! @grantcardone

Lees verder
5 september 2014

Blog: waardevolle sales data via je telefonist(e)

Waarom je telefoniste goud in handen heeft! Inkomende telefoontjes worden nog niet gezien als de meest waardevolle leads die er zijn! te vaak worden deze calls mishandeld door jan en alleman en worden vooral de verkopers er niet op getraind en al helemaal niet op afgerekend. Call Up De inkomende sales call is namelijk erg […]

Lees verder
VorigeVolgende