Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

18 december 2013

Nieuweautokopen.nl weekjournaal week #51

Wat doen wij in week #51? Hoe ga je om met online leads? Waar moet je op letten en wat zijn de best practices? [wpvideo sHuoagPm]

Lees verder
18 december 2013

Week #50 bij Nieuweautokopen.nl

Week #50 bij Nieuweautokopen.nl In deze week vertellen wij u graag over onze komende uitzending op RTL Autowereld. ook de aanbieding van de week vergeten wij niet en dat is zelfs een heel merk: Toyota! [wpvideo f0oFmH3E]

Lees verder
16 december 2013

Blog: Een nieuw businessmodel voor Gaspedaal.nl?

Zijn autoportalen dan straks niet meer nodig? Vandaag ging de nieuwe koppeling van Gaspedaal.nl live! Meer dan 250 dealers hebben zich al ingeschreven voor een Cost Per Click model in plaats van een abonnement. En dat is zeer goed nieuws! Immers voor iedereen is het beter, dat ook de dealers steeds beter snappen hoe men […]

Lees verder
11 december 2013

Blog: Find, Sell and Keep

CRM processen zijn de sleutel tot echt succes! In het dealer bedrijf anno nu wordt CRM steeds belangrijker! Niet dat het nu door iedereen dan ook wordt gedaan, maar goed de notie is er wel! Nu was ik onlangs op Autocon2013 en werd ik geïnspireerd door een verhaal van een dealer met het motto: Find […]

Lees verder
3 december 2013

Week #49 bij Nieuweautokopen.nl

In deze week gaan wij in op: “waarom een nieuwe auto kopen bij ons?” [wpvideo 02yzsF7y]

Lees verder
30 november 2013

Zo maar wat weetjes over online een nieuwe auto verkopen?

Wat willen die klanten eigenlijk? Informatie Op afstand blijven Zonder verplichtingen Ze willen tijd besparen Ze willen zeker weten dat je hebt wat ze willen Dat ze het kunnen betalen Dat het de moeite waard is om langs te komen Dat het product een beter oplossing is dan hetgeen een ander aanbied Krijgt de internetklant […]

Lees verder
29 november 2013

Blog: Hoe verkoop je nieuwe auto’s in de showroom met een proces?

Goed voorbeeld doet volgen? Wilt u ook een 27% closing ratio op alle showroom ups, telefoon leads en internet leads? Dat betekent dus dat u ten eerste alles moet weten en meten. Daarnaast moet er een helder proces zijn om er te komen! Amerikaans voorbeeld Onlangs was ik als spreker (ronde tafel, viel tegen) in […]

Lees verder
27 november 2013

Presentatie bij de Peugeot Dealervereniging!

ZMOT bij Peugeot Vandaag bij de Peugeot dealervereniging heb ik een presentatie mogen geven aan alle directeur-eigenaren van een Peugeot dealervestiging. Spannend uiteraard, maar de ZMOT geeft natuurlijk een hoop gesprekstof. De presentatie ging over de ZMOT en als basis dient de tekening over de ZMOT gemaakt door Brian Pasch. [googleapps domain=”docs” dir=”presentation/d/1ieEiv8NmD-bFbsLFLrJq7DwzqD9DI-NHuaNByXELGew/embed” query=”start=true&loop=false&delayms=5000″ width=”480″ […]

Lees verder
26 november 2013

Blog: Heeft elke VDP op uw website wel een aparte url?

Teveel (importeurs)dealerwebsites zitten slecht in elkaar! Een VDP (Vehicle Detail Pagina) is voor je sales het belangrijkste op een dealerwebsite! Natuurlijk zijn contactgegevens van belang, maar wanneer 42% van de bezoekers kijkt naar de voorraad van uw gebruikte, maar ook uw nieuwe auto’s, dan moet elke VDP natuurlijk aan alle gangbare eisen voldoen. I-Frames Veel […]

Lees verder
25 november 2013

Week #48, het weekjournaal van Nieuweautokopen.nl

Week #48 [wpvideo vT7ZQjD4]

Lees verder
VorigeVolgende