Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

27 juli 2013

Hoe verkopen wij een nieuwe Fiat 500C?

Creatief omgaan met de mogelijkheden van 2013 Korting kan iedereen, maar creatief zijn is al wat moeilijker….Een nieuwe Fiat 500C verkopen online, hoe doen wij dat? [wpvideo fL5WED2g]

Lees verder
25 juli 2013

Week #30 van Paul, wat is er gebeurd?

Week #30 van Paul Met daarin: Succesvolle uitzending van RTL Autowereld met ervaringen van klanten met de dienstverlening van Nieuweautokopen.nl. Verder leuke acties van nieuwe cabrio’s zoals de Fiat 500C en de Lancia Flavia. Ook de succesvolle introductie van de BMW 1serie Online Edition komt aan bod, in combinatie met onze nieuwe samenwerking met Radio […]

Lees verder
25 juli 2013

Paul Dassel: New Business Manager van Nieuweautokopen.nl

Autobedrijven krijgen ondersteuning bij digitalisering Nieuweautokopen.nl heeft zijn buitendienst uitgebreid met Paul Dassel als Manager New Business. Dassel, die deze maand in dienst is getreden, gaat autobedrijven adviseren en ondersteunen bij de digitalisering van hun bedrijf. Het uiteindelijk doel wordt een verbetering van het rendement dankzij het opzetten van een professionele webwinkel. Dat de autobranche verandert, […]

Lees verder
24 juli 2013

Ik ben een autoverkoper…………………….en ik ben er trots op!

Het vak van autoverkoper……….ondergewaardeerd door iedereen en nog wat! In 1994 begon ik in de Autobranche! Nog net niet het typische verhaal, van gek van auto’s en de hele autoweek kennende, maar toch, het leek mij een leuke branche. Ver kwam ik niet, pompbediende bij een tankstation was voor 2 jaar mijn plek, totdat ik […]

Lees verder
18 juli 2013

Blog: Klant Contact Center(KCC) in automotive dealer land

Het klant contact center ook wel KCC genoemd is het nieuwe modewoord in automotive dealerland. Receptionisten, telefonistes en verkopers die overtallig zijn geraakt krijgen een nieuwe kans in het KCC. U mag best weten; ik geloof er niet in. Temeer omdat een goed voorbeeld uit de UK niet zaligmakend is voor Nederland. Vooral omdat de […]

Lees verder
17 juli 2013

Blog: Mobiele website of toch een app?

In mijn laatste blog schreef ik al, 92% van de gebruikers verkiest een mobiele website t.o.v. een specifieke app. Dus als ik u was…is de beslissing op basis van keiharde onderzoekscijfers uit een Amerikaans automotive onderzoek een leidraad. Maar hoe maak je nu een mobiele website? Ten eerste de domeinnaam, je ziet nu veel websites […]

Lees verder
16 juli 2013

Blog: Heeft u al een mobiele website?

Laatste onderzoeken wijzen namelijk het volgende uit: Internetten per smartphone wordt in 2014 groter dan het gebruik van de desktop om te internetten. En laat je het zakelijk gebruik van de desktop zakelijk buiten beschouwing, dan is de smartphone al veel eerder de manier om op het wereldwijde web te surfen! Volgens Amerikaans onderzoek zijn […]

Lees verder
13 juli 2013

Blog: Renault opent eerste Facebook dealer?

Deze week werd bekend dat Renault de ZOE gaat promoten op Facebook. In een ronkend persbericht meldde Renault dat het merk daarmee de eerste dealer op Facebook is! En ja, het is inderdaad een leuk verhaal en waarom niet. Nu ben ik zelf geen fan van elektrisch rijden, liever een V8 dan zo’n ding, maar […]

Lees verder
11 juli 2013

Blog: Kijkt u weleens naar uw SERP?

Wat vindt u belangrijk online? SERP staat voor Search Engine Result Page, oftewel hoe vaak komt uw content naar voren op de eerste pagina van (liefst) Google, Bing en consorten? SERP’s zijn er in verschillende maten en vormen, de belangrijkste is de SERP’s van uw eigen website, deze is primair. Het is een vrij makkelijke […]

Lees verder
10 juli 2013

Blog: Leads, of VDP’s?

Wat is het belangrijkste online-meetinstrument voor dealers tegenwoordig? Wat is tegenwoordig het belangrijkste online-meetinstrument voor dealers? Vaak krijg ik de vraag van dealers op welke wijze zij occasionportals moeten beoordelen. Kan dat op basis van cijfers in plaats van het onderbuik gevoel? Je kunt rekenen op basis van leads. Dit is een vrij simpele methode: […]

Lees verder
VorigeVolgende