Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

1 mei 2014

Shoppers zijn kopers, altijd!

Statistieken van de eerste 4 maanden van 2014 Nieuweautokopen.nl Welke statistieken meten wij nu zoal en wat komt daar nu uit? [youtube http://www.youtube.com/watch?v=hnQJ44veS0g]

Lees verder
14 april 2014

Blog: Elke VDP pagina is niet hetzelfde…

Welke statistieken zijn nu van belang? Nu Gaspedaal.nl de ‘aanval’ heeft ingezet op de grote drie: Autotrack, Autoscout en Autotrader gaat de komende tijd zich een interessant schouwspel ontvouwen. Wie geeft nu de beste ROI aan de dealer? Gaspedaal.nl met zijn hoge bezoek en dito bezoekers die men nu leidt naar onder andere de dealerwebsites […]

Lees verder
8 april 2014

Wel gebruikte auto’s op importeurswebsites en vaak géén nieuwe auto’s!

Waar staan die nieuwe auto’s? Véél importeurs van nieuwe auto’s maken ontzettend mooie, maar ook vaak ingewikkelde websites voor hun merk. Carconfigurators die vaak met technische hoogstandjes zijn gemaakt, maar die door bijna niemand echt lekker is te gebruiken. Maar waarvoor maak je een website eigenlijk en wat doen die bezoekers eigenlijk op je website? […]

Lees verder
30 maart 2014

#ISG20 op 29 april met Topsprekers

Volgende #ISG20 wordt gehouden op 29 April in Almere De komende Internet Sales Group G20(#ISG20) wordt gehouden op dinsdag 29 April bij Van der Valk in Almere. Uiteraard zijn dealers, importeurs, marketingdirecteuren, verkoopleiders en verkoopdirecteuren van harte welkom bij deze tweede editie van 2014! Het doel van de #ISG20 is het delen van kennis op […]

Lees verder
29 maart 2014

Zijn blanco leads goed?

Je kent het wel: je ontvangt leads en de verkoper heeft op voorhand al het idee dat het niets wordt. Maar wij weten één ding zeker; er zit een verschil in leads. Een lead van de importeurswebsite of van de eigen dealerwebsite moet altijd een hogere ratio hebben…altijd! Eerstelijns leads Deze zogenaamde eerstelijns leads zijn […]

Lees verder
24 maart 2014

Blog: 28% van de leads reageert nooit….nou en!

Leads zijn niet altijd bereikbaar! Leads en of aanvragen worden steeds belangrijker. En met leads bedoel ik in dit geval, die leads die via een internetformulier informatie hebben aangevraagd over een bepaalde nieuwe auto.(of gebruikt) Bellen Wij weten in ons callcenter bij Nieuweautokopen.nl iedergeval één ding zeker! Als we de lead niet bellen, of niet […]

Lees verder
22 maart 2014

Video: dealerdashboard met nieuwe video’s

Eigen productie van video’s voor het dealerdashboard In het dealerdashboard bij Nieuweautokopen.nl maken we steeds vaker gebruik van video’s. Video’s van ons dagelijkse trainingsprogramma: Cardone on Demand, maar ook video’s van Phone Ninjas en Brian Tracy. Bekijk de eerste 4 video’s voor het dashboard. [wpvideo NKvRonxv] [wpvideo 4bVMD1qW] [wpvideo 3JjGWzf2]

Lees verder
19 maart 2014

Blog: Heeft uw dealerwebsite wel bouwjaren?

Bouwjaren en je website, tja daar moet je ff over nadenken….. En wat bedoel ik daar nu mee? Het valt op dat de meeste dealerwebsites best wel actueel zijn. Nu zit in de term ‘best wel’ al een gevaar, want het moet uiteraard altijd actueel zijn. Echter ook onze websites zijn op teksten en zaken […]

Lees verder
18 maart 2014

Blog: Leads op zaterdag zijn de beste?

Shoppers zijn kopers, altijd! Vaak, heel vaak kijk ik naar de statistieken van onze website, van zowel de bezoekers, als de manier waarop ze op onze website komen, wat ze doen en al dan niet meer. Een van de zaken die mij altijd interesseert is waarom een bepaalde lead wel overgaat tot een aankoop en […]

Lees verder
14 maart 2014

Blog: Je moet ‘leadgeil’ zijn tegenwoordig!

Leads is het nieuwe goud in de automotive business Soms snap ik het niet! Dan ben je op bezoek bij een dealer en die klaagt en klaagt dat het zo slecht gaat, en dat er zo weinig mensen binnenkomen in de winkel! Vraag je dan om hun online strategie dan krijg je naast een andere […]

Lees verder
VorigeVolgende