Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

10 april 2009

Autovak journalisten zijn slapers

Autovak journalisten zijn slapers Ja, die stelling durf ik wel aan! Vandaag kwam de AM binnen voor insiders, de Automobiel Management, het blad wat goed ingevoerd dient te zijn in alles wat in Automotive land bezig houdt en vandaag hadden ze zowaar een artikel over onze tak van sport: “online een nieuwe auto kopen” en […]

Lees verder
17 februari 2009

Automotive Insiders

Verbaasd was ik wel, een aantal sprekers durven het ronduit te zeggen, we zijn met teveel dealers, universelen, leasemaatschappijen en schadebedrijven. Dat wisten we al, maar het gezonde verstand zegeviert immers nooit in onze branche. Het is natuurlijk nooit gezond dat in een plaats als Zwolle meer dealerbedrijven zijn dan supermarkten! Oplossingen hadden ze alleen […]

Lees verder
1 februari 2009

Nieuweautokopen.nl aangesloten bij de Bovag

De autowebwinkel Nieuweautokopen.nl is onlangs gecertificeerd door de Thuiswinkel-organisatie. Dankzij de certificering heeft de consument nog meer zekerheden bij de aanschaf van een nieuwe auto. Naast het Thuiswinkel-vignet mocht de site als officieel autobedrijf ook al het BOVAG-logo voeren. De site is de eerste autowebwinkel die beide logo’s mag voeren. Beide toekenningen passen volledig in […]

Lees verder
1 februari 2009

Autotelegraaf.nl en Nieuweautokopen.nl gaan samenwerken!

Nieuweautokopen.nl en Autotelegraaf.nl gaan vanaf komende week samenwerken. Op Autotelegraaf.nl komt de NAK-module te staan. Dit laten beide partijen weten aan Automotive. De samenwerking is een klein onderdeel van een grote herstructurering bij Autotelegraaf, die later dit jaar wordt doorgevoerd. Volgens NAK-eigenaar Paul de Vries kan deze samenwerking de definitieve doorbraak betekenen van zijn Nieuweautokopen.nl. “Het […]

Lees verder
1 februari 2009

Fiatkopen.nl nieuwe website van Nieuweautokopen.nl

Revolutie Met de lancering van de eerste merkgebonden verkoopsite breekt er een nieuw tijdperk aan voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto. Eigenaar van Fiatkopen.nl Paul de Vries: ‘Met de lancering van Nieuweautokopen.nl zo’n drie jaar geleden zorgden wij al voor een revolutie in autoland. Nooit eerder was het mogelijk, ongeacht merk […]

Lees verder
1 februari 2009

Nieuweautokopen.nl gaat Opelkopen.nl

Paul de Vries van Nieuweautokopen.nl gaat vanaf de zomer merkspecifieke sites als Opelkopen.nl of Kiakopen.nl verhuren aan dealerbedrijven. De Vries blijft zelf met ze concurreren. Dat laat de voormalige autodealer weten aan Twinkle. De Vries was in 2005 de eerste die de online-verkoop van auto’s in Nederland mogelijk maakte. Hij biedt online-kopers kortingen op auto’s […]

Lees verder
1 februari 2009

Nieuweautokopen.nl genomineerd voor de Toonzetter!

Nieuweautokopen.nl genomineerd voor de Toonzetter! Vijf kanshebbers voor de Toonzetter 2009 24-03-2009 13:57 In de wedstrijd De Toonzetter 2009 zijn vijf finalisten gekozen. Autotechniek Kampen (Kampen), Van Eck (Beesd), Car Concern (Lochem), Nieuweautokopen.nl (Velp) en Garage WW Smit (Amsterdam) zijn nog in de race voor de titel. Bij de selectie heeft de jury vooral gelet […]

Lees verder
1 februari 2009

Nieuweautokopen.nl plust 270%

Online autoverkoop Nieuw plust 270% Ondanks de landelijke daling in de nieuw verkoop van auto’s zijn er ook lichtpuntjes te vinden in Automotive land. Nieuweautokopen.nl de eerste en enige online webwinkel van Nederland waar de consument een nieuwe auto online kan bestellen van ieder merk, mét korting meldt een verkoopstijging van 270% over de eerste […]

Lees verder
12 december 2008

Paul gaat verder met Nieuweautokopen.nl

Vanaf 1 december richt Paul de Vries zich volledig op het bedrijf dat hij drie jaar geleden heeft opgericht: www.nieuweautokopen.nl. De Vries heeft afscheid genomen van Eric Selles Cars, waar hij directeur was. Dat neemt niet weg dat de banden met dat bedrijf blijven bestaan: Eric Selles Cars zal als eerste autobedrijf een innovatieve internetmodule […]

Lees verder
31 oktober 2008

Online verkoop Internet voor dealers steeds belangrijker

Een laag brandstofverbruik wordt steeds belangrijker in het aankoopproces van een nieuwe auto. Verder speelt internet een groeiende rol zowel bij het opdoen van informatie als bij de aankoop van een auto zelf. Vooral consumenten uit opkomende markten vinden deze thema’s bijzonder belangrijk. Dat blijkt uit onderzoek van Capgemini onder ruim 3 duizend consumenten in […]

Lees verder
VorigeVolgende