#DCDW wint AWA Award in Las Vegas!

Boca Raton, FL (10 maart 2022) – Brian Pasch, auteur en marktleider op het gebied van automotive marketingstrategieën, online dealer educatie, marketinganalyse en digitale detailhandel, kondigt met genoegen #DCDW aan als winnaar van de 2022 AWA Award in de categorie van Training!

De AWA Awards

De AWA’s zijn in 2008 in het leven geroepen om de beste leveranciers op het gebied van digitale marketing voor auto’s te erkennen. Sindsdien zijn de AWA’s een maatstaf geworden in de automotive voor het herkennen van innovatieve producten in digitale detailhandel, marketingautomatisering, verkoopproces, dealerwebsites, digitale marketing, training en nog veel meer!

 

Inspelen op kansen

De line-up van AWA-winnaars van dit jaar omvatte een aantal unieke nieuwe producten die zijn ontworpen om operationele efficiëntie voor autodealers te creëren, hun merk te versterken en hun bedrijfsresultaten te vergroten. Naast het creëren van nieuwe tools, omarmden de genomineerde bedrijven de uitdagingen en kansen die door COVID ontstonden. Door goed in te spelen op de veranderende consument en het vaak daarbij horende “nieuwe” winkelgedrag.

Naast het creëren van nieuwe tools, omarmden de genomineerde bedrijven de uitdagingen en kansen die door COVID ontstonden. Door goed in te spelen op de veranderende consument en het vaak daarbij horende “nieuwe” winkelgedrag.

Brian Pasch

Brian is vereerd om de inspanningen van vele bedrijven, die opvallen in hun expertisegebied en die het afgelopen jaar hebben bewezen opinieleiders en innovators te zijn, te erkennen.

PS: Brian Pasch is op 23 en 24 maart keynote op het #DCDW event in Almere en Gent! Een unieke kans om op de hoogte te blijven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de (online) automotive! Aanmelden kan nog steeds door hier te klikken!

 

AWA Award gewonnen!

#DCDW is blij om de AWA- award voor het product Call Coaching te hebben mogen ontvangen! Call Coaching is een onderdeel binnen Calldrip, onze rapid response tool, die helpt om je verkopers betere telefoongesprekken te laten voeren en om meer afspraken te maken met de potentiële nieuwe autokoper binnen 2 minuten nadat deze een aanvraag heeft gedaan. Voor #DCDW was dit een prachtige kans om te laten zien hoe Call Coaching al vele verkopers en dealers heeft geholpen om binnen de veranderde klantreis anno 2022 sneller op het netvlies van de klant te komen en meer resultaten te behalen vanuit de geboden kansen. Op naar volgend jaar!

#DCDW is blij om de AWA- award voor het product Call Coaching te hebben mogen ontvangen!

Lees ook

22 november 2022

Een paar maanden verder, hoe staat het met Ligier in Doesburg?

8 november 2022

Een nieuwe manier van presenteren van je auto voorraad! Kan het anders?

31 oktober 2022

De regel in leadopvolging is ‘direct bellen’ en als dat niet lukt………… (deel 6 van 6)

24 oktober 2022

Een faxapparaat werkt ook!